قیمت پنجره دوجداره خم قم با کیفیت بالا
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره خم قم با کیفیت بالا
شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 8:39 | بازدید : 41 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره خم قم با کیفیت بالا

خم کردن پروفیل UPVC در استان قم از دقت و اهمیت بسزایی برخوردار است که این کار را باید متخصصان آن انجام دهند تا بتواند پروفیل را به خوبی خم کرده و در آخر خم پروفیل ظاهری زیبا به خود بگیرد. دستگاه خم پروفیل های UPVC بر اساس سیستم هوای گرم عمل می کند که در مقایسه با سیستم های روغن گلیسیرین از سهولت بیشتری برخوردار بوده و این امکان را فراهم می کند تا پروفیل های UPVC به طول 4200 میلی متر را بدون آسیب رساندن به نمای پروفیل با زاویه مورد نیاز خم کند. هم اکنون واحد خم پنجره آماج صنعت آذرانواع خم پروفیل های UPVC در طبقه بندی آرک (هلالی، نیم دایره و بیضی) ، ویترینی (داخل و بیرون) و طبقه بندی سینوسی را در انواع قالب های مورد نیاز برای سیستم پروفیل های سری 60 و 70 میلیمتر متناسب با نیاز مشتری اجرا می نماید.

پنجره دوجداره پنجره دوجداره قوس دار

پنجره دوجداره هلالی می تواند مانند سایر انواع پنجره های دیگر این قابلیت را داشته باشد که با هر نوع پروفیلی ساخته شود و ابعاد ساخت آن نیز متفاوت باشد به یاد داشته باشد پروفیل های رنگی که در بازار نیز موجود می باشد می تواند برای این نوع از پنجره ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد . پروفیل های رنگی مورد استفاده در پنجره دو جداره قوسی علاوه بر اینکه می تواند در زیبایی این نوع از پنجره ها بسیار کمک کننده باشد می تواند مزیت هایی دیگری را نیز به این پنجره ها اضافه کند مثلا اینکه این پروفیل ها با توجه به اینکه از لمینت بهره میگیرند می توانند ضد خش باشند و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم تر باشند.

قیمت پنجره دوجداره خم قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره خم قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 113
:: بازدید سال : 251
:: بازدید کلی : 251